Pomiń nawigację Przejdź do sekcji stopka"
zmień język
change language
kontakt@femfund.pl
wspieram@femfund.pl
granty@femfund.pl
531 715 904
736 060 436
kontakt@femfund.pl
wspieram@femfund.pl
granty@femfund.pl
531 715 904
736 060 436
ul. Wspólna 61/102
00-687 Warszawa
5272834934 0000714824 369316852
Logo Funduszu Feministycznego
Fundusz Feministyczny

Rekrutacja

Poszukujemy osoby koordynującej sprawy administracyjne

 

O nas:

Fundusz Feministyczny wspiera inicjatywy realizowane przez kobiety, dziewczynki, osoby niebinarne, trans i queer. Do tej pory przekazałyśmy ponad 3 miliony złotych 160 grupom i organizacjom z całej Polski. Z dumą i radością wspieramy feministyczny aktywizm nastolatek i emerytek, kobiet mieszkających na wsi, osób pracujących seksualnie, kobiet doświadczających przemocy, kobiet z niepełnosprawnościami, uchodźczyń, a także działania proaborcyjne oraz inicjatywy na rzecz sprawiedliwości społecznej.

Jednocześnie jesteśmy funduszem w pełnym tego słowa znaczeniu – zależy nam na tym, by brak pieniędzy nie był przeszkodą na drodze do zmiany społecznej. Dlatego pozyskujemy kasy i rozwijamy feministyczną filantropię, czyli budujemy społeczność osób, które podzielają nasze wartości i wspierają finansowo ruch feministyczny.

W styczniu obchodziłyśmy piąte urodziny! Przez ten czas Fundusz się zmienił – zwiększył się nasz zespół i budżet, rozwinęłyśmy nowe działania, wyrosłyśmy z niektórych narzędzi pracy – lecz na poziomie wartości pozostajemy tą samą organizacją. W codziennej współpracy ważne jest dla nas rozwijanie relacji, otwarte komunikowanie wartości, zaufanie do osób i ich decyzji, gotowość na uczenie się i odważną (auto)refleksję.

 

Szukamy osoby, która identyfikuje się z misją i wartościami FemFundu oraz chce go współtworzyć.

Ponieważ szczególnie cenimy sobie wiedzę i doświadczenie związane z osobistym radzeniem sobie z dyskryminacją czy przemocą, do zgłaszania się bardzo gorąco zachęcamy osoby z grup narażonych na różne formy opresji.

 

 

Opis stanowiska:

Szukamy osoby, która zajmie się całościową koordynacją spraw administracyjnych w Funduszu, a równolegle – we współpracy z osobą koordynującą finanse i zarządem – uporządkuje i zreformuje obecne procedury w naszej działce admin. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z osobą koordynującą finanse. Jej zadaniem będzie:

 

  • współtworzenie i wprowadzenie funkcjonalnych, przejrzystych rozwiązań w działce administracyjnej Funduszu, w tym m.in. wdrożenie Autenti/DocuSign/podobnego narzędzia do elektronicznego podpisywania dokumentów;
  • obsługa dokumentów finansowych (opisywanie i skanowanie dokumentów, , wprowadzanie danych do wewnętrznego monitoringu i dbanie o ich poprawność we współpracy z osobą koordynującą finanse– średnio 80 dokumentów miesięcznie), koordynowanie ich obiegu;
  • koordynacja spraw kadrowych i BHP we współpracy z firmą ds. kadr i płac w 9-osobowym zespole (wystawianie umów, zamawianie rachunków, pilnowanie spraw pracowniczych, np. badania lekarskie, urlopy, ewidencje, RKP-y);
  • współpraca z księgowością oraz firmą audytorską przy przygotowaniu sprawozdania finansowego i podczas audytu rocznego (jest to wspólne zadanie działki, realizowane we współpracy z osobą koordynującą finanse);
  • prowadzenie spraw biurowych (zakupy, odbiór poczty, kontakt z osobą sprzątającą);
  • opieka nad sprzętem (aktualizacja rejestru sprzętu, kontakt ws. ubezpieczenia), prowadzenie bieżącej dokumentacji Funduszu;
  • koordynacja spraw związanych z RODO;
  • współpraca z osobą koordynującą finanse oraz zarządem przy tworzeniu rocznego budżetu itp.

 

Jednym słowem, potrzebujemy koordynatorki do spraw administracyjnych (i zadań specjalnych) 🙂

 

 

Nasze oczekiwania:

Jeśli lubisz pracować z dokumentami oraz trzymać w nich porządek, masz oko do szczegółów, cenisz sobie autonomię i możliwość współtworzenia narzędzi, których używasz w pracy, a usprawnianie niepraktycznych procedur przynosi Ci radość – jesteś osobą, której szukamy!

 

Oczekujemy:

  • solidnej wiedzy dotyczącej spraw finansowo-księgowych, kadrowych, administracyjnych, popartej doświadczeniem pracy na samodzielnym stanowisku o podobnym charakterze (min. 3 lata);
  • bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności wyznaczania priorytetów i nawigowania równoległymi procesami, samodzielnego zarządzania swoim stanowiskiem pracy, kalendarzem i zakresem obowiązków;
  • gotowości do brania odpowiedzialności za swój zakres zadań oraz umiejętności skutecznego doprowadzania spraw do końca,
  • biegłej znajomości Excela;
  • dokładności, terminowości i sumienności w realizowanych zadaniach;
  • uporządkowanego i odpowiedzialnego podejścia do pracy z gotowością na elastyczność i reagowanie na bieżące wydarzenia;
  • chęci i gotowości do współtworzenia z osobą koordynującą finanse oraz zarządem FemFundu sprawnych i klarownych systemów pracy w działce administracyjnej;
  • umiejętności związanych z współpracą z ludźmi, z różnorodnym zespołem oraz społecznością Funduszu;
  • gotowości do pracy w biurze FemFundu w śródmieściu Warszawy (praca w trybie hybrydowym, częściowo zdalna).

 

Mile widziane, ale niekonieczne:

  • znajomość przepisów i praktycznych rozwiązań związanych z ochroną danych osobowych;
  • podstawowa umiejętność obsługi programów księgowo-kadrowych;
  • znajomość narzędzi do elektronicznego zawierania umów, np. Autenti lub DocuSign;
  • prawo jazdy kat. B.

 

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia (docelowo szukamy osoby na stałe do zespołu);
  • możliwość podjęcia pracy od maja 2023 roku;
  • wynagrodzenie wysokości 8200 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące, po tym okresie – 9400 zł brutto;
  • dodatkowy fundusz na dobrostan i rozwój zawodowy, pokrycie kosztów karty miejskiej;
  • praca w przyjaznym, wspierającym i inspirującym zespole.

 

 

Termin zgłoszeń:

Wypełnione zgłoszenia w formacie pdf (nie przekraczające limitu znaków) prosimy przesyłać na adres: gosia@femfund.pl do 31 marca, do godz. 9.00. Nie będziemy rozpatrywały zgłoszeń wysłanych po terminie.

Formularz znajduje się w załączniku na dole strony.

Prosimy o przesłanie jedynie formularza, bez dodatkowych dokumentów typu CV albo list motywacyjny, zdjęć itp. Dziękujemy!

 

Przewidujemy, że pierwsze spotkania z wybranymi osobami odbędą się w dniach 12-14 kwietnia, a ostateczną decyzję podejmiemy do 27 kwietnia.

 

Załącznik:

Formularz rekrutacyjny osoby koordynującej administrację (doc, 471 KB)